خرید مجموعه داستان نگاه
نوشته شده توسط : زپو

 خرید مجموعه داستان نگاه


 بهترین کتاب فلسفی جشنواره ی  کتاب و کتاب خوانی اصفهان - لوح نوآوری در جشنواره ی سرای مدرن ( تهران 18 دی ) 

نویسنده : ش.الف 

 خستگی کلمه ایست که این مجموعه روی محور اشخاصی با این خصوصیت نوشته شده ، کلمه ایست سرشار از حرف هایی که شاید برای شما عجیب باشد ، شاید برای من کمی جالب . تابلویی که من چیزهای ساده ای را روی آن کشیدم ولی شاید برای شما یک نقاشی عجیب بیش نیست .یه خورده تابلو را چپ یا راست کنید شاید ژکوند لبخندی زد ! اگرهم تغییری صورت نگرفت مشکل از ژکوند است نه نقاشی من ، شاید لبخندی وجود نداشته که من آن را بکشم .

میدانید گاهی اوقات هم مشکل از دیواری است که تابلو روی آن نصب شده ، چه کسی میگوید مشکل از عروس است و زمین هیچ گونه مشکلی ندارد ؟ اول زمینه ی مناسب را پیدا کنید سپس من را به زور ببرید وسط بچرخانید و پس از اتمام شام و شیرینی مجبورم کنید کاسه و کوزهایتان را بشویم .

این مجموعه از طرف من تقدیم میشود به خانم " فاطمه کیان " ولی میتواند هدیه ای باشد برای تمام کسانی که در این مجموعه نقشی را بر عهده داشتن و بازی کردند و میکنند و احتمالا خواهد کرد ...

تولدتان مبارک . انشالله امسال اخرین سال زندگیتان باشد ، امیدوارم از نمایش لذت ببرید .

 

Instagram.com/sh.alef


خرید و دانلود  خرید مجموعه داستان نگاه






:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , داستان ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: